Bankowość internetowa - eCorpoNet

Funkcjonalność systemu eCorpoNet jest dostosowana do potrzeb Klienta korporacyjnego. eCorpoNet umożliwia różnicowanie uprawnień użytkowników pracujących w systemie, integrację (import danych) z systemów typu ERP (wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem) eksploatowanych w korporacji takich jak system finansowo-księgowy (FK) czy kadrowo-płacowy (HR).

Korzystając z eCorpoNet zyskujesz:

od razu po zalogowaniu informacje o swoich rachunkach, kartach, kredytach i lokatach,

atrakcyjną platformę do szybkich rozliczeń z partnerami biznesowymi,

dopasowany system do procedur firmy i zachodzących w niej procesów,

możliwość rozdzielenia funkcji wprowadzającego oraz podpisującego przelewy,

dowolne ustalenie konfiguracji i ilości podpisów,

możliwość zakładania lokat,

możliwość definiowania zleceń stałych,

 płynne przełączanie się pomiędzy swoimi kontami - bez konieczności ponownych logowań

funkcję zmiany limitu transakcyjnego karty VISA w internecie,

możliwość zapamiętywania odbiorców przelewów - do przyszłego wielokrotnego użycia,

tworzenie "zdefiniowanych przelewów" - wykonasz przelew bez konieczności podawania kodu autoryzacyjnego co skróci czas wykonywania rutynowych płatności

System eCorpoNet umożliwia klientom BS autoryzację na jeden z trzech sposobów:

karta kodów jednorazowych (50 haseł),

komunikaty SMS z opisem transakcji i hasłem jednorazowym powiązanym z tą transakcją,

podpis elektroniczny (certyfikat kwalifikowany).


Poniżej przedstawiamy Państwu zbiór zasad, których powinno się przestrzegać, korzystając z bankowości internetowej eCorpoNet. Zapewni to odpowiedni poziom bezpieczeństwa:

nie uruchamiaj Systemu korzystając z załączników lub linków otrzymanych pocztą e-mail oraz z linków znajdujących się na stronach internetowych o podejrzanym adresie,

loguj się do Systemu bezpośrednio pod adresem https://firma.bsrabawyzna.pl lub ze strony głównej Banku – www.bsrabawyzna.pl

pamiętaj, że hasło logowania do systemu oraz hasło do klucza powinny być bezwzględnie różne od siebie i w miarę możliwości jak najbardziej skomplikowane,

nie odpowiadaj na e-maile dotyczące prośby o weryfikację Twoich danych, a w szczególności nie przesyłaj pocztą elektroniczną swoich danych identyfikacyjnych (np. identyfikator, hasło) ani żadnych innych ważnych informacji,

unikaj logowania się do systemu bankowości internetowej z komputerów do których nie masz pełnego zaufania (np. w kawiarenkach internetowych),

dbaj o zabezpieczenie komputera z którego wykonujesz operacje bankowości internetowej, instaluj tylko legalne oprogramowanie, instaluj wszystkie poprawki i łaty zalecane przez producenta stosowanego oprogramowania,

używaj oprogramowania antywirusowego z najnowszymi definicjami wirusów oraz w miarę możliwości korzystaj z oprogramowania lub urządzeń typu firewall,

 

Przed każdym logowaniem do Systemu eCorpoNet przy pomocy identyfikatora i hasła dostępu zwróć szczególną uwagę czy:

w pasku adresowym przeglądarki adres strony zaczyna się od https://

w obrębie okna przeglądarki znajduje się mała zamknięta kłódka

Jest to oznaczenie certyfikatu bezpieczeństwa wystawionego przez zaufane centrum certyfikacji (w celu sprawdzenia certyfikatu dwukrotnie kliknij lewym klawiszem myszki na ikonę kłódki – otworzy się okno z właściwościami certyfikatu).

Certyfikat Bezpieczeństwa zweryfikuj według następujących kryteriów:

dla kogo został wystawiony certyfikat - prawidłowa informacja to: firma.bsrabawyzna.pl

data ważności certyfikatu,

kto wystawił - aktualny certyfikat wystawiony jest dla Banku przez centrum certyfikacji - Certum Extended Validation

Po prawidłowym zweryfikowaniu Certyfikatu kontynuuj logowanie do Systemu.

W przypadku podejrzenia lub stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości, natychmiast przerwij proces logowania i skontaktuj się z Bankiem pod numerem telefonu (18) 26-91-200 (koszt połączenia według taryfy operatora).

Najnowsza wersja przeglądarki Firefox 52 zaprzestała obsługi wtyczek NPAPI Java, Silverlight, Unity i innych. Oznacza to, że od tej wersji przeglądarki nie będzie działał przycisk „w oknie przeglądarki” na stronie logowania do systemu eCorpoNet.

Informacja na ten temat na stronie producenta twórcy Java TUTAJ

Zalecenia na stronie java.com: „Oracle zaleca użycia Internet Explorer lub Safari”

Należy pamiętać, że przeglądarka Firefox ciągle pozwala na uruchomienie aplikacji eCorpoNet przyciskiem Osobna Aplikacja”.

Wniosek o dostęp do eCorpoNet

Instrukcja użytkownika systemu eCorpoNet

Aby bezpłatnie pobrać oprogramowanie kliknij w link: www.java.com

OSOBIŚCIE W PLACÓWCE

KONTAKT TELEFONICZNY

KONTAKT PRZEZ WWW

 

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

 

 
 
Skontaktuj się z naszymi pracownikami:
 
Centrala w Rabie Wyżnej
tel: (18) 26 91 200
fax: (18) 26 91 210
 
Filia Rabka-Zdrój
Orkana 3a
(18) 26 77 520
 
Filia Rabka-Zdrój
Nowy Świat 17a
(18) 26 92 205
 
Filia Rabka-Zdrój
Chopina 16a
509 919 179
 
Filia Spytkowice
(18) 26 88 026
 
Filia Skawa
(18) 26 86 032
 
Filia Podsarnie
(18) 27 71 864
 
Filia Nowy Targ
(18) 26 64 513
 
Filia Pieniążkowice
(18) 54 47 438

Filia Wieliczka
(12) 22 20 027
 
 
 

 

Skontaktuj się z nami

za pomocą formularza

kontaktu.